Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu Siem Reap - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu

Siem Reap

Door: marcellaenroosmarijnmooij

Blijf op de hoogte en volg Marcella

15 Augustus 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

Hallo, hallo!

het laatste verslagje van ons samen.

Gisteren naar Angkor geweest. Echt supermooi!!!. Hebben Angkor Wat, wat?!? bezocht, Angkor Tom (met de gezichten) en de tempel van Tomb Raider (die met al die boomwortels).
Om kwart over 4 's ochtends opgestaan om de zonsopkomst bij Angkor Wat te zien. Was erg mooi! Vandaag dagje vrij, gaan een beetje rondslenteren, winkels bekijken en wat souveniers shoppen. Vanavond hebben we het afscheidsdiner en morgen naar huis (roos dan :) ).

Siem Reap is een erg leuk stadje met superveel restaurantjes, erg gezellig. Ik (Marcella) zal het hier nog wel uithouden (hopelijk). Ook zal ik op dit reisdagboek verder gaan met verslagjes schrijven.

Tot woensdag! en tot later!

Xx

• 15 Augustus 2011 - 14:49

Mam:

Wij zijn inmiddels ook weer terug. Het was erg gezellig ( voor herhaling vatbaar) Roos goede vlucht morgen en Marcella nog veel plezier. Kus Mam

• 16 Augustus 2011 - 08:14

Agaath:

Ook ik ben weer terug
    Schrijf maar geen reisverslag want die is niet zo boeiend als die van jullie.
    Het was wel heelijk en voor herhaling vatbaar. Houden we er dus in.
    Roos goede thuisvlucht en Marcella geniet er nog een poosje van