Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu Hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu

Hue

Door: marcellaenroosmarijnmooij

Blijf op de hoogte en volg Marcella

28 Juli 2011 | Vietnam, Hué

Hallo!!

Gister aangekomen in Hue na een vlucht vn een uurtje. Vnadaag een boottocht over de Parfumrivier gemaakt op een mooie drakenboot. Tijdens de tocht een pagode en een keizerlijke tombe bezocht. Daarna zijn we naar de Citadel van Hue geweest. Onwijs groot complex, dus vandaag weer veel gelopen in de hitte.

Morgen gaan we met de bus, via een paar tussenstops naar Hoi An. Lekker in de airco-bus zitten :)

Groetjes!!

• 28 Juli 2011 - 16:06

Det :

He meiden, het gaat volgens mij wel goed met jullie! wat een afwisselende reis. Tja mijn "reisverslag" van vandaag gaat niet verder dan Emmen, verschil moet er zijn!
    Wanneer krijgen we wat foto's te zien? Wij willen vanuit een helaas nog steeds geen zonnig land ook die mooie plaatsjes aanschouwen.

groetjes en dikke kus Det

• 28 Juli 2011 - 20:29

Agaath:

he Marcella en Roos, wat een ervaring he, dat hadden wij niet op onze leeftijd maar ik gun het jullie van harte. Wij genieten nu van jullie verhalen. Foto,s zouden ook wel leuk zijn.

• 29 Juli 2011 - 08:11

Rebecca:

Leuk om jullie op deze manier te volgen! Veel plezier!