Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu

Hoi An

Door: marcellaenroosmarijnmooij

Blijf op de hoogte en volg Marcella

29 Juli 2011 | Vietnam, Hoi An

Hallooo!!

Vanochtend om 10 voor 6 al opgestaan (en dat terwijl het vakantie is) voor de reis naar Hoi An. Onderweg bij een strandje kopje thee gedronken, daarna door de bergen richting Danang over een bergpas. Overal erg mooie uitzichten. Ook nog even aan onze conditie gewerkt door naar het hoogste punt van de berg te lopen. Een flinke klim, maar was het zeker waard. Vervolgens reden we naar het Cham-museum in Danang, daarna gelunched. De laatste stop voor onze eindbestemming waren de Marble Mountains. Ook hier flink wat treden omhoog en omlaag geklauterd.

We zitten nu in het hotel in Hoi An, echt super mooi hotel. Net al lekker gezwommen in het zwembad en in het bubbelbad gezeten. Nu lekker eten met de groep en een rondje in de stad lopen.

Morgen gaan we fietsen! Hopelijk kunnen we onze spierpijn er van vandaag uitfietsen.

Groetjes!!

• 29 Juli 2011 - 15:07

Agaath:

Zo meiden dus jullie doen ook nog wat aan jullie conditie.
    Het is dus niet alleen cultureel en lekker eten

Agaath

• 29 Juli 2011 - 15:39

Pap En Mam:

Wat een conditie zullen jullie krijgen.
    Wachten met spanning op foto's.
    Als we dit zo lezen zijn we wel een beetje jaloers op jullie (hadden we toch mee moeten gaan) Geniet er nog van. Kus pap en mam
    Tip van Pa: veel drinken is goed tegen de spierpijn