Nha Trang - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu Nha Trang - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu

Nha Trang

Door: marcellaenroosmarijnmooij

Blijf op de hoogte en volg Marcella

04 Augustus 2011 | Vietnam, Hanoi

Hoihoi!

net lekker ontbeten met een omelet en een baquette, over een half uurtje vertrekken we richting Dalat, de bergen in. Het is daar zo'n 10 graden kouder, jeej!!

De boottocht van gisteren was helemaal top. Lekker gevaren over de Zuid-Chineze zee, richting een eilandje. Hier lekker gesnorkeld, mooie vissen en koraal gezien. Daarna zijn we richting een ander eilandje gevaren, hier hebben we lekker gelunched, met uiteraard veel vis! :)

Maar om naar dat eilandje te komen, moesten we via een bamboemandje. Deze ronde mandjes gebruiken de vissers om vanaf hun boot aan wal te komen. Was erg leuk. Verder hebben we 's middags lekker gechilled, potjes geyatzee't, aan het strand gelopen en een cocktailtje gedronken. Bij een italiaan lekker gegeten en vroeg naar bed.

Tot later!!
Xx

• 04 Augustus 2011 - 05:35

Pap:

Is z'n banboe mandje (of mandjes) niet iets voor de familie...hebben we geen motor nodig!!! :P

• 04 Augustus 2011 - 11:29

Agaath:

Hoi Marcella en Roos
    Zo te lezen genieten jullie nog steeds, waren die mandjes wel waterdicht?
    Geen koraal meenemen hé

groetjes

• 04 Augustus 2011 - 15:56

Mam:

Merken jullie nog iets van het regenseizoen????? Kus Mam

• 04 Augustus 2011 - 16:53

Yvette:

klinkt nog steeds goed die reis van jullie!! En ik zeg lijkt me een leuke activiteit voor het volgende familieweekend dat met die mandjes;-) x

• 05 Augustus 2011 - 12:54

Det:

Vandaag jullie kaart uit Vietnam ontvangen. Daags voor jullie kookworkshop verstuurt. 1 week dus onderweg geweest. Gaat snel he!
    Ik heb het gevoel dat jullie al weken weg zijn, maar vandaag pas twee weken!
    Blijf genieten!
    Liefs Det

• 06 Augustus 2011 - 10:33

Marcella Mooij:

Hoihoi!
    die bamboemandjes waren redelijk waterdicht. We zullen kijken of we er eentje naar Nederland kunnen laten verschepen :)

We hebben nog bijna geen regen gezien. Telkens als het regent zitten we in de bus, en als we buiten zijn is het droog. Ideaal dus!!!

We zullen snel een nieuw verslagje typen!!