Ho Chi Minh City oftewel Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu Ho Chi Minh City oftewel Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Marcella Mooij - WaarBenJij.nu

Ho Chi Minh City oftewel Saigon

Door: marcellaenroosmarijnmooij

Blijf op de hoogte en volg Marcella

07 Augustus 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoihoi!

na een paar dagen heerlijk de koelte van Dalat te hebben ervaren, zitten we nu alweer in de snikhitte van Ho Chi Minh City. Vanochtend een cyclotour door chinatown van de stad gehad, een aantal pagodes bezocht, de markt (alla macro) en lekkere pho gegeten --> willen wij thuis ook :).

Vanmiddag er zelf op uit getrokken. Door de stad geslenterd, langs de markt (ja alweer!) gelopen, een hindoetempel bezocht, het oorlogsmuseum bezocht (erg indrukwekkend!), de Notre Dame gezien en het postkantoor bekeken. Allemaal erg mooi! Nu zijn we gesloopt, gaan we de uitlaatgassen van ons lichaam wassen (met de regendouche :) ), even chillen en straks weer bezweet een hapje eten.

De dagen in Dalat waren super, horen jullie thuis wel, anders hebben we dan niks meer te vertellen.

Laterrr!

• 07 Augustus 2011 - 11:38

Pap En Mam:

Stuur het recept van PHO maar op; kunnen we de komende tijd oefenen en Roos laten testen.

Laterrrrr

• 07 Augustus 2011 - 14:00

Agaath:

De notre dame? Ik dacht dat jullie in Vietnam/Cambodja zaten en niet in Parijs.
    Wij willen ook wel komen eten!!!!!

• 09 Augustus 2011 - 20:41

Bert:

Hallo meiden, even jullie verslagen door gelezen, was een beetje druk de afgelopen weken, oma en daarna tiny een weekje op bezoek gehad. Jullie verhalen klinken goed maar vooral het eten. Lijkt allemaal wel veel op Thailand, niet zo vreemd natuurlijk. Qua weer missen jullie niks, het was vandaag maar 17 gr. , lijkt wel herfst. Hebben jullie een leuke groep, veel loslopende mannen?
    Tot de volgende keer.